tisdag 30 december 2008

REAFYND.

Igår blev det en liten tur på stan och jag hittade faktiskt några saker som jag tittat på innan jul. Halva priset på Maileg-tomten och ljusstaken, 30% på porslinstomten. Saker jag gillar till bra pris, det kan ju inte bli bättre. Fyndade dessutom jeans till dottern för 149:- på JC. Har jobbat idag också det var alldeles för lite barn så det var inget kul. Nu är jag ialla fall ledig i två dagar, jobbar en dag och sedan åker vi till Trysil med kompisar för att åka skidor.
Nu ska vi pyssla iordning lite inför nyårsfirandet i morgon.

5 kommentarer:

♥ Pia... sa...

hej...vilka fina fynd..den där ljusstaken är superfin..både som röd och som vit...ett gott nytt år önskar jag dej med..och bryt nu inga ben i backen..kram..PIA

Vera sa...

Sicka fynd du har gjort då. Gillar allihop. Vi ses väl på fredag and doing some work ihop...
Trevlig nyår!!!

Sara sa...

Det är alltid lika kul att göra fynd! Gott nytt år!!
Kram S

Marie sa...

Vilken fin ljusstake du har fyndat, får man fråga vart?

Hoppas du har haft en underbar jul med nära och kära. Önskar dig ett gnistrande gott nytt år, alltid lika roligt att se vad det nya året har att ge.

Ha det bra // Marie

Grodmamman sa...

♥ Gott nytt år! ♥
Kram