söndag 7 december 2008

Lite av varje.

Igår bakade vi lussekatter. sen åkte vi till mamma och pappa och fikade och tog en hel del tallris som nu ligger utanför och väntar på att få komma in. På kvällen blev det Stjärnor på is och Svensson, svensson.
Idag blev det en shoppingtur till "stora staden". Jag lyckades med att inte handla en enda julklapp men lite annat smått och gott. Efter det har vi plockat och städat lite under tiden barnen var ute och lekte i den lilla snö som finns kvar.
Jag har varit dålig med inlägg, ska försöka bli bättre men tiden räcker inte riktigt till. Dessutom känns det inte som om jag har nåt intressant att skriva om.
Ha en bra start på veckan som tar oss allt närmare jul!

3 kommentarer:

Sara sa...

Hejsan
Kikar in och önskar dig en fin vecka.
Kram Sara

Anonym sa...

Hej..ja vi syns te möran:)..sov gott..PIA

Grodmamman sa...

Har precis gjort iordning en deg till lussekatter, faktiskt första gången jag bakar några själv!=)

Jag ser min blogg som en dagbok för mig själv och sedan är det en bonus att även andra vill läsa den. Jag måste tänka så för annars får jag prestationsångest över att jag inte alltid har något att visa!=) Det är ju inte alltid man har tid eller pengar för att kunna göra eller köpa något nytt.
Kram