söndag 21 december 2008

Lyckad kväll.

I går eftermiddag åkte jag och fem kollegor till "stora staden" för att äta lite gott och lyssna på Peter Jöback. Vi hade mycket trevligt och många skratt som förlänger livet blev det. God mat och dryck. Varenda minut av den två timmar långa konserten var jättebra. Tyvärr satt vi lite långt ifrån så jag såg honom inte så bra. Han tål ju att tittas på menar jag! Det var ett mycket skönt avbrott i julstressen. Tack kära kollegor för en bra kväll!
Idag är listan på saker att göra hur lång som helst, så det är bara att sätta fart. Kanske återkommer jag i kväll.

3 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

HÄRLIGT!
Peter Jöäback coh trevligt sällskat - låter som en perfekt kommbination:)
Kram Lallis

Isabelles moster sa...

Det lät som om du hade trevligt!
Ha en god jul o ett gott nytt år om vi inteskriver till varann innan dess..
Kram C

Lallis - liv och leverne sa...

En Härlig Jul önskar jag dig!
Kram Lallis