tisdag 16 december 2008

Livstecken.

Kola, skorpor, flöjtavslutning, tomtar, städa, julklappar....... Så ser mina dagar ut och jag förstår att jag inte är ensam om det. Jag tror ändå att jag har någorlunda koll på läget just nu.
Nu ska jag slå in en julklapp som ska bytas med mina kollegor innan vi äter julbord i morgon kväll. Problemet är bara att det ska vara rim på paketet och jag är urdålig på att rimma, det brukar bli nåt nödrim på slutet. Jag borde då passa på att slå in några fler klappar men jag vill hellre sätta mej i soffan och dricka te, äta saffransskorpor och se en film. Vi får se om borde eller vill vinner idag.

7 kommentarer:

Grodmamman sa...

Jag borde slå in lite julklappar jag också, innan barnen råkar se dem!=) Jag sitter och bloggar istället!=)
Lycka till med rimmet.
Kram

ullrika sa...

borde kanske kalla det beroende :( jag borde gå å lägga mig. men ändå sitter jag här framför datorn...!

♥ Pia... sa...

Haha..ja, det ska bli spännande att få höra i môrn ..vilket som vann..
Jag tror mej veta ..
du lilla neta..
...Tjing..Pia

Lallis - liv och leverne sa...

Det ska bli spännande att höra hur det gick;)
Kram Vännen.
/Lallis

Lena sa...

Halloj! Tack för att du tog dig tid!!!!!!! Det var skönt att få sätta ord på det där inne i skallen. Det surrar fortfarande men känns betydligt bättre. STOR kram på dig!! // Anna ♥

Isabelles moster sa...

Hej!
Tack snälla du!
JA jag håller bestämt med dig tiden är knapp. MEN det är ju likadant för alla verkar det som, det handlar bara om hur vi förvaltar dygnets 24 timmar...
Men det kunde varit värre....
Nu ska det handlas julklappar, och kokas knäck, ha en skön julhelg nu!!
Stor kram C

Lallis - liv och leverne sa...

Önskar dig en fin fjärde advents-helg, vännen.Kram Lallis