torsdag 16 oktober 2008

Gott och blandat

När sommarens blommor blommat ut stod min damajeanne(heter det och stavas det så??) utan blommor ett bra tag. Jag funderade vad jag ville ha och tittade lite överallt men hittade inget jag gillade. Sen bara ramlade jag över de häe en dag på stan när jag minst anade. Visst är det ofta så att man hittar saker lättare om man inte letar! Nu pryder de sin plats i hörnet vid köksbordet.



Nu är min tallrikshylla äntligen uppe!! Jag trodde att jag hade mycket saker att få upp i den men det känns lite halvfärdigt. Får nog ta en tur till mamma och se om han har några bra saker.
Imorgon är det fredag igen och snart helg, det ska bli skönt!!

4 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Hej visst heter det damejeanne..de är fina de där sakerna..har två och en halv..alltså en utan glas..men mina är runda.......fin den blev tallrikshyllan..du ..det finns nåt som heter...LOPPIS..tror det är en massa sånna nu i helgen.:) Yes..det är freeeeda i morn..inte fel du:)..syns då..PIA

Lena sa...

Halloj!! Så fin din tallrikshylla blev! Visst är det kul när man slutfört ngt man börjat på, det gillar jag. Jag ska sätta mig och blogga nu om vad jag gjort idag. Städat, städat, bytt tyg på träsoffan och stolarna, sytt överdrag av handdukar...jag är riktigt nöjd med allt jag slutfört idag. Sånt som bara har blivit liggandes. Kram på dig och ha en go lördagkväll!! // Anna ♥

Vera sa...

Hoj hoj!!
Är hemma nu...liiite sliten efter 25 timmars pysslande på 2½ dag. Sov tyvärr bara 3 timmar i natt så jag måste kojsa NU. Vi ses imorgon. Kanske att jag plockar med mig vad jag pysslat...så ni går klappa mig på axel och säga att jag varit duktig...hihihihi

kram Malin

Isabelles moster sa...

Hej!
Ja det är klart att du får länka till mig! Vad kul att du gillar min blogg! Vilken underbart vacker bild man möts av när man kommer in på din blogg! Jättefin!
Ja det där m studier o barn, är inte alltid så lätt men jag får göra det bästa av det känner jag! Något annat att göra finns inte.
Din tallrikshylla var jättefin! Det är verkligen fint med sådana, skulle med vilja ha en men jag får väl leta vidare! Har inte hittat någon fin ännu.
Ha en bra vecka!
Kram C