måndag 13 oktober 2008

Spännande...


var filmen Solstorm som vi såg igår, och jag somnade INTE i soffhörnet! Idag har jag lite ont i halsen så det blev inget träningspass. Det är så tråkigt, när man äntligen har kommit igång så kommer det nästan alltid en förkylning. Den går väl över och jag får ta nya tag. Vi har skickat in barnens jultidningsbeställning. Vilket pyssel innan jag till slut fick allt att stämma!! På ena förlaget har dom valt att bara ta pengar så det blir en skaplig slant. På det andra förlaget väljer dom att lägga till av förtjänsten och ta ett Nintendo Wii. Nu får det bli en stor kopp med te med honung och slapparläge vid TV:n. Förresten så måste jag nog läsa lite kurslitteratur!!

3 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Aj aj då..inte bra med ont i halsen...men du får dricka myycket honungsvatten..eller ..kanske en wiskey..nää usch förresten inget vidare gott.. ta en slapp mys i soffahörnet du med en goo bok..eller vad det nu var du skulle läsa:)..kram..PIA

Grodmamman sa...

Så tråkigt! Här har jag klarat mig än så länge, peppar peppar.
Vi har beställt jultidningar av en av sonens kompisar. Barnen fick välja några saker och sedan tänkte jag att det skulle bli julklappar.=)
Kram och krya på dig!

Sara sa...

Hejsan
Klart du får länka. Jag länkar tillbaka. Hoppa att du piggar på dig.
Kram Sara