måndag 20 oktober 2008

Nu har den kommit!!

Boken Enfröjdefull jul låg och väntade på mej idag när jag kom hem. Där fanns det mycket fint att göra.

T ex fina påsar till godis eller annat gott. Såna är jag lite sugen på att göra, men det blir inte ikväll.

Just nu är det riktigt höstrusk och man blåser nästan bort om man vågar sej ut. Så det är bättre att stanna inne!!
Idag har jag varit till tandläkaren med sonen som har slagit i en framtand så den var lite lös. Han har ända sen han var liten slagit i sin mun och tänder när han ramlat. Hittills har det dock gått bra och det var ingen större fara den här gången heller. Tanden kommer antagligen att växa fast, det känns skönt.
Nu ska jag hänga tvätt och baka lavendelskorpor.

10 kommentarer:

Sara sa...

Hejsan

Vilken fin bok. Du vann i min tävling :-)
Kram Sara

Grodmamman sa...

Grattis till vinsten hos Sara!
Den där boken låg på mitt köksbord när jag kom hem idag. Håller med om att det fanns mycket fint i den. Blev sugen på att sy både hjärtan och stjärnor!=)
Kram

♥ Pia... sa...

Va? Har du vunnit? Kul:) Vad blev det för vinst..eller det kanske stod nånstans att läsa? Ja, idag SKA JAG försöka göra ett ptssel..julmarknaden närmar sej med stormsteg..eller vad man ska kallat.Ha en skön ljuvlighärligkulmysig OCH framför allt en tjatfri dag:)kram PIA

Isabelles moster sa...

Hej!
Vilken mysig bok!! Jag längtar faktiskt till julen nu, m allt vad det innebär!! Det är en mysig tid!
Ha en skön vecka! C

♥ Fyra årstider sa...

Vad roligt att du gillar julbloggen, jag hoppas att du ska finna lite inspiration framöver.
Kram Lotta

Anonym sa...

älskar jultidningar :)

Lallis - liv och leverne sa...

Ja, det är ju en hel massa med höstrusk just nu. Tyvärr.
Och vilken fin bok:)
Och fin blogg.
Jag kommer gärna igen.
kram Lallis

Sara sa...

Hejsan

Om jag mailar dig kanske det fungerar. Kan du lämna din mailadress i kommentarsfältet.
Sara

Sussi sa...

Mysig bok. Den blir jag också sugen på att köpa :)

Anonym sa...

Hej du får kolla din mailadress en gång till ..den finns men den går inte att "trycka" på direkt. Annars fixar vi det på måndag..provar att skriva en gång till...PIA