söndag 12 oktober 2008

Helgen är till ända

Gårdagen spenderade jag och barnen i det stora köpcentrat ett antal mil härifrån. Vi hade med oss en hel del saker hem!!! Bla en lådhurts som sonen ska ha under skrivbordet. Den sattes ihop direkt och är nu välfylld med saker. Kvällen avslutades sedan med pizza och Stjärnor på is.
Idag har jag städat klart på sonens rum så nu är det riktigt fint där inne. Jag passade på att vara ute och höststäda i trädgården i det soliga vädret. Sen fick det bli ett "pumppass", just nu är det jättekul att träna!! Efter det var det inte fel med varma kantarellmackor. Nu sover barnen snart och jag och maken ska försöka se på Solstorm.

2 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Aha.. och jag ser på ..Se upp för dååårarna!! ..Syns i möra...PIA

Grodmamman sa...

Självklart får du länka! Jag blir bara glad. Jag länkar dig också!=)
Kram