lördag 27 juni 2009

Stolt mamma.

Idag är jag en stolt mamma till en 10 åring. Sonen spelar fotboll i Arvika cup. De har nu spelat tre matcher i gruppspelet och vunnit samtliga, spelat semifinal och vunnit och spelar alltså FINAL i morron. De har spelat jättebra, men i morron blir det nog tufft. Bra jobbat, första gången de spelar en större cup.

I fall någon har missat det så gick jag på semester i går och det känns väldigt skönt även om den riktigt sköna känslan kommer först på måndag.

Idag började jag och dottern med åka på hantverksmässan i Brunskog. Mycket kul att titta på, ganska mycket folk och väldigt varmt. Jag köpte en välkommenskylt till ytterdörren och garn och beskrivning till en sjal. Bilder kommer så småningom.

Sen har dagen bestått enbart av fotboll, matcher, stå i kiosken mm. Vi hann iaf med ett dopp på kvällskvisten.

Nu sitter jag ute på altanen och bloggar och njuter av den ljumma sommarkvällen.
Uppdaterar er i morron med finalresultatet.

4 kommentarer:

Grodmamman sa...

Roligt att det går bra för sonen!
Härligt med semester också, jag jobbar en vecka till.
Kram

♥ Pia... sa...

Hej... vilken härlig dag du har haft...och kul för sonen...hoppas det går bra i morgon oxå...ska pingla när det blir klart..fast jag vet inte vilket år:)..mmm skön känsla när semestern tar vid...gött..var det ute ikväll..vill lixsom inte gå in...ha de ..kram..Pia

Pillargontanten sa...

Önskar lycka till, jag har ett extrabarn med i samma lag, för han ska också spela final i morrn och spelar i Arvika, för det gör väl din också :O) (Mattis)
hantverksmässan lät inte fel, kanske får ta mig en tur, det är väl öppet i morrn också :O)

Sara sa...

Spännande!!
All lycka till dem!
Kram