onsdag 24 juni 2009

Det närmar sig.

Nu är det tre arbetsdagar kvar till semester! Jag känner mig inte så slutkörd som jag brukar göra innan semestern, men det ska ändå bli skönt att vara ledig. Ska bara försöka bli klar med allt på jobbet innan fredag.

Igår började min TV-sommar. Allsång på Skansen och Morden i Midsomer, då är det sommar! Allsången tittade jag inte på för jag ville inte gå in, men jag hörde det mesta. Morden såg jag visst inte riktigt heller för oj,vad trött jag var. Men jag var iaf med på slutet så jag vet hur det gick.

Innan dess hade vi roat oss med att frosta ur frysen :-) Inte det bästa läget att göra det i denna värme. Men det fungerade inte riktigt som en frys bör göra, så vi fick stuva in allt i frysen i förrådet. Så det första vi ska göra på semestern är att köpa ny kyl och frys.
Nu bär det snart i väg till jobbet.

Ha en bra dag!

4 kommentarer:

Pillargontanten sa...

Ha en bra dag!
Snart semester, gött det, jag började min i måndags!

Domus Dulcis Domus sa...

Roligt att du hittade in till mig. Verkar som vi har en gemensam nämmnare nämligen vårt jobb. Ha det så bra //Ulrika

Grodmamman sa...

Vad glad jag är över min självavfrostande frys!:)
Ha en skön semester!
Kram

Kerstin sa...

Jadu och nu har du bara ca 1 1/2 dag kvar när jag skriver detta!!
Gôtt för däj - det är ju liiite hett också, bättre att va´ ledig tycker jag.
Din son är just nu hos mej, de ska visst prova ett nytt tillbehör till vattenslangen med typ duschfunktion..... Få se hur det slutar!
Välkommen till ledighetskommitén!