onsdag 10 juni 2009

Fullt upp.

Här är det fullt upp med aktiviteter in i det sista innan skolavslutningen. Igår var det sonen som hade ett Värmlandsspel med klassen. De har ju läst om Värmland och visade vad de lärt sej. Det var kul att se och höra på dem. Nu slutar han lågstadiet och jag har båda mina barn på mellanstadiet. Det känns lite konstigt att tiden går så fort, de blir så stora.
Idag var det dotterns tur. Hennes klass spelade upp olika teaterstycken i mindre grupper. Många lovande skådespelare fanns det där vill jag lova. Vi tackade också av de båda lärarna som slutar. Det känns lite tråkigt att de ska behöva byta lärare sista året, men det blir säkert bra. Båda kvällarna avslutades med fika.
Nu är det bara en skoldag kvar innan avslutningen på fredag. Väderprognosen visar 10 grader och 25 mm regn. Det blir nog till att plocka fram långkalsongerna :-(
Nu vill jag att det ska bli sommar!!

4 kommentarer:

Grodmamman sa...

Jag vill också ha sommar nu och särskilt på fredag vill jag ha sol och värme!:)
Kram

♥ Pia... sa...

Hihi..långkalsongerna..jo ja tackar ja...hihi...du ska inte tro det blir soooommar..ifall inte ...gonatt...pia

Vera sa...

Har redan letat fram dem..och benvärmare, mammelucker, vantar och mössa. Kan ju behövas.
Och oj sååå jobbigt det är att redan ha tagit helgen......

Lallis - liv och leverne sa...

Ja, tänk om det ändå ville bli lite sommar nu!:)
Kram Lallis