måndag 8 juni 2009

Bullar.

Idag blev äntligen mitt bullbak av! Trots att jag jobbade till kl.16 så hade jag bestämt mej för att idag skulle det bakas bullar. Satte dagen och fixade sen mat. Sonen var jättesugen på att baka och undrade när det var dags. Han snurrade gladeligen ihop bullar som blev jättefina.



Innan bullarna var klara kom min mamma och pappa. Pappa skulle hjälpa mannen lite på vinden. Sen blev det kaffe och smaskiga bullar och jag känner mej nöjd med dagen. Nu ska jag alldelas strax gå och sussa, i morgon ringer klockan 5.15.

5 kommentarer:

♥ Pia... sa...

hejsan..se där ja..du får då tummen ur:)..tyckte det var nån som sa nåt idag:)...hihi..fina bullarna blev och den prickiga duken..som pricken över i...ja gissa vad jag har gjort...alldeles rätt gissat..målat:)..ha de..syns i morn..kram..Pia..

♥ Fyra årstider sa...

Om jag vore ledig skulle jag vilja baka bullar..slutigen.
Kram Lotta

Sara sa...

Åh himmel va gott! Blir ju super sugen!
Kram

Sara och Mr T sa...

Ja, jisses så sugen jag blev och vilka fina bullar. =)
När bjuder du på fika? ;)

Ha en bra dag!
Kram kram

Grodmamman sa...

Även om det kan kännas trögt innan man kommer igång, så är man ju oftast så nöjd när man är klar!
Kram