torsdag 7 maj 2009

Nästan frisk.

Nu mår jag mycket bättre, känner att jag snart är frisk!! Har ork till nåt mer än att jobba, det känns väldigt skönt. Idag jobbade jag till kl.17 och då händer det inte så mycket på kvällen. Tvättmaskinen går, maten är lagad och bortplockad.
Snart är det helg igen. Då ska jag försöka att få undan lite, ute eller inne, beroende på väder. Barnen har fullt upp med aktiviteter och ska köras åt olika håll.
Ikväll ska jag läsa lite när mannen ser på hockey.
Önskar er en fin kväll!

3 kommentarer:

Pillargontanten sa...

Va gött att du blivit piggare :O)
Ha en härlig kväll du med!

♥ Pia... sa...

Svvvvviiiiiiisch..där landande jag..med en duns..blåste visst fort hem :)nåja det var faktiskt så att man fick nästan hålla sej i nåt ibland , för det blåste inte dåligt..Men en lång promenad blev det och Selma stoppstannade inte såå värst många gånger..hade iofs inge val:)..Nu är jag mätt och goo..provade en ny mat..såg hos 56kilo.se en broccoligratäng..med mozarella..riktigt gott faktiskt...nu ska jag blogga lite..hinner inte det nuförtiden ..förstår inte vart tia tar vägen??..får faktiskt hålla med dej..du ser friskare ut nu..gött och opå tiden..ja vi syns i mörn..kram och njut av kvällen i lugnan roo..PIA

Isabelles moster sa...

Hej!
Skönt att du är bättre nu. Här är vi friska än så länge, peppar, peppar.....
Bloggar numera under "Isabelles moster", om du vill kika in...
Ha det bra kram C