lördag 30 maj 2009

Idag har jag tillbringat dagen på SPA i Sunne tillsammans med 12 glada kollegor. Det har varit en alldeles underbar och välbehövlig dag. Vi började med fika när vi kom dit, därefter aqua spinning. Det var nåt nytt för mej, ganska kul. Sen blev det sol och bad innan lunch. Lunchen var buffé med mycket gott. Mera sol och bad efter lunch. Sen var några på ett SPA core ball pass, ett pass för rygg och mage på med en pilatesboll. Det gick bättre än vad jag trodde. 20 minuter senare gick vi på ett step-pass ( det gäller ju att passa på). Det var fruktansvärt varmt och svettigt, men kul. Sen blev det dusch och hemresa.
Hämtade sonen hos mormor och morfar, dottern blev kvar i natt.
Avslutade med räkor, vitlöksbaugette och vitt vin med mannen.
Det har helt enkelt varit en kanon dag!

Ha en fortsatt solig helg!

6 kommentarer:

Grodmamman sa...

Intensiv dag alltså med en härlig avslutning!:)
Vi ska ha en 1-3 årsavdelning, en 3-4 årsavdelning och en 4-5 årsavdelning. Låter jobbigt att rotera var sjätte vecka! Vi ska rotera varje höst är det tänkt.
Kram

♥ Pia... sa...

Åhh jaaaa visst har det varit en kaonadag:)..ni verkar ha haft det kul..får rapoort på månda va?...Själv har jag firat mina barn..med mat och dryck och många presenter....såå mätt är jag och lite sleten ..men härligt..nu får det bli en liiiiiten tårtbit bara i morn..sen blir det hårdhandskarna igen..innan helgen som vi ska ut mä 50åringera.. ha en skön morsdag med de dina..kram..PIA

♥ Pia... sa...

Men jisses såå jag stavar:)..som vanligt med andra ord:)...

Sara sa...

Härligt!
Provade också på aqua spinning när jag var där för något år sen och jag tyckte det var jättekul!
Kram

Sara och Mr T sa...

Åh... så avundsjuk jag blir. =) LÅter riktigt trevligt...

Kram kram

ullrika sa...

spa i sunne låter alldeles underbart. jag blir grymt sugen!

vad fint det blivit hos dig också. känner knappt igen mig! blev lite inspirerad och sugen där också :)