söndag 31 maj 2009

Mors dag.

Vaknade i morse av att solen sken in i vårt sovrum. Svårt att somna om i detta solsken, så kl.7.15 gick jag ut och gick. Det blev en skön morgonpromenad, trots begynnande träningavärk efter gårdagen.
Kl. 10 bar det av till Säffle och fotbollsmatch med sonen. Serieettan och tvåan möttes så det var en spännande match vill jag lova. Slutade 2-2. Det var skönt med en match då man inte behövde frysa!
När vi kom hem hade mannen kommit hem från jobbetoch dottern från mormor och morfar. Det blev en tidig middag med grillat och potatis med basilika och parmesanost. Smaskigt.
En tur till svärmor för fika stod på tur sen. Min egen mamma firade vi i måndags när hon fyllde år.
Jag fick jättefina örhängen av sonen och en bok av dotter.
Nu återstår en liten bloggrunda innan det är dags att sussa.
dat har verkligen varit en lung och skön helg utan en massa måsten.

3 kommentarer:

Grodmamman sa...

Här var det ju allt annat än lugnt i helgen, men jag hoppas att nästa blir lugnare!:)
Kram

Lallis - liv och leverne sa...

Låter härligt:)
kram Lallis

Sara sa...

Hejsan

Tack för den fina kommentaren. Det är roligt att vara tillbaka i bloggvärlden.
Kram