söndag 24 maj 2009

Jippie!

Nu sitter jag vid köksbordet och skriver första inlägget på min nya laptop!! Äntligen kom vi till skott och köpte denna.
Denna långhelg har för övrigt rusat fram tycker jag. Det kändes som om jag skulle vara ledig jättelänge, men i morgon är det måndag igen. Har inte riktigt tid att jobba just nu känns det som.
Vi har ändå hunnit med en del under dessa dagar. Fika hos mamma och pappa, shoppningtur i Karlstad, utflykt till Esters café med trevliga jobbarkompisar. Har även försökt att hinna med lite vardagssysslor men det har blivit lite dåligt med det. Nu lagar jag mat samtidigt som jag bloggar, känns väldigt lyxigt. Sen väntar fotbollsmatch för sonen. Kanske återkommer jag i kväll.

2 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Aaahhh grattis..till laptopen:)..himla kul hörredu...jag är bara in en snabbis för att kolla en sak och sen ska jag ut te mitt lilla söndagsnöje..målarfärgen....målar så jag ser vitt överallt..fast den är inte kritvit ....tack för trevligt sällskap igår..tyckte om den utflykten ja...:)..syns i mörn..fast jag har heller inte tid..kram..PIA

ullrika sa...

kul med ny dator! grattis! - eller vad man nu säger!? :)

Esters Café, det låter som ett riktigt mysigt femtiotalsstukigt ställe med hembakta baguetter och doftande kaffe!