tisdag 10 mars 2009

Tidsbrist.

Är det någon som har lite tid över att skänka till mej???? Min räcker inte riktigt till just nu. Mars månad brukar vara sån för mej med båda barnens födelsedagar och allt annat därtill. Det är ju bara roliga saker men i bland blir det bara för mycket ändå. Just nu skulle jag bara vilja sitta här och blogga, leta recept osv. Nu lät nog det här mer negativt än vad jag egentligen känner mej, jag är bara något stressad.
Positivt var det dock på vågen i går. Trots kalas visade den -0,5 kg och det är jag mer än nöjd med.
Återkommer när tiden finns.

Go kväll!

5 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Hej...skriver en liten truddelutt...:)..och så ses vi i mörn..hej..kram..PIA

Sara och Mr T sa...

hej!
Ja visst är de söta de små Miranda-nallarna. =) Jag gillar dem stenhårt.

Vilken urtjusig bild du har som top-banner, har du själv tagit den?

Hoppas du får en stund för dig själv så du inte helt kroknar.

Kram Sara

Grodmamman sa...

En till som skulle behöva lite tid för sig själv!:)
Tack för din kommentar, den värmde! Jag har diskuterat detta på mitt jobb idag igen och jag blir lika irriterad varenda gång! Synd att vi inte bor närmare varandra!:)
Grattis till minus på vågen också!
Kram

♥ Pia... sa...

Hej...jaa jag kommer:) tack..

♥ Pia... sa...

...tack för ikväll:) trevligt och gott...räkrätten kommer jag definitivt att göra snart..:)..syns i morn..kram..PIA