lördag 21 mars 2009

Blandade känslor.

Idag har jag egentligen haft en väldigt bra dag. Vaknade tidigt, bakade bröd på fm, var på stan. Köpte både regnställ och skor till dottern. Var ute och gick en långpromenad. Sen kom jag liksom av mej. Jag har varit med om ett par saker under veckan som jag inte kan skriva om här, men som har påverkat mej ganska ordentligt. Fått mej att fundera över saker och ting. Hur man lever och prioriterar, värdesätter olika saker. Jag vill att bloggen ska vara positiv så jag känner att jag avslutar här för idag och återkommer när tankarna har samlat sej lite mer.

Ha en bra lördagskväll!

8 kommentarer:

Sara och Mr T sa...

Hej på dig!
Har du som jag haft en turbulent tid? Det är tungt och jobbigt i perioder men vi kommer igen och får försöka se positivt på saker och ting.
Själv har jag varit duktig nu i dagarna 2 med både långpromma och tur på crosstrainern. Men visst kommer man av sig...

Hoppas du lyckas samla dina tankar.

Kramkram

♥ Pia... sa...

Hej...ja du ..man kommer litte av sej ibland..så gjorde jag med som du vet..och tankar tar överhand..men det kommer nya tider som tur är...vi tar nya tag...sitter och funderar lite på vad för mat jag ska fixa den här jobbveckan..det är så dax det när klockan går mot Beck snart...fasen också..har bara haft hela dagen på mej:)...får bli nåt ur frysen...tjing vi syns i mörn..kram..PIA

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Ibland behöver man en stund för eftertanke, och då är bloggen inte prio...inte hos mig i alla fall!

Kramar

Grodmamman sa...

Samla dina tankar och prioritera dig själv. Bloggen ska inte kännas som ett tvång.
Visst är det så att saker som händer får en att tänka till. Har en kollega vars systers barnbarn har fått tillbaka sin cancer. Det gör att man prioriterar varenda dag och stund ihop med sina barn.
Kram

Lallis - liv och leverne sa...

Ha en fin onsdag, vännen:
kram Lallis

Isabelles moster sa...

Hej!
Jag håller med dig helt o hållet. vad gör man med sitt liv, hur prioriterar man saker??
Själv har jag kommit in i en tråkig period med mycket tankar och funderingar. Det känns som det är många som är där nu...
Men det är bara att hänga i så gott det går, och säga till, om man känner att det spårar ur, det tror jag är viktigt.
Snart är det vår och sommar och med det kommer ledighet och fler dagar tillsammans med sin familj och vänner. Att träna sig i att inte oroa sig för morgondagen är nog ett steg, det övar jag på!!
Kram på dig!!

Marie sa...

Hoppas allt har ordnat upp sig för dig. ha en fortsatt mysig helg, kram Marie

Lallis - liv och leverne sa...

Vet du, vännen.
Kommer in med en tidig lördagskram och önskar dig en fin helg.
Kram Lallisca