tisdag 4 november 2008

Jag har haft fullt upp med att titta in hos alla andra och inte skrivit själv. Vi hade i alla fall en helt underbar helg med strålande sol OCH en ledig man.

Fredagen var jag ledig och iordningställde barnens Halloweenparty , fick sonen klippt och gjorde av med en hel del pengar på stan. Partyt blev mycket lyckat och en bra avslutning på höstlovet.

Lördagen var mest en slappardag med promenad, god mat och familjemys.

Söndagen bestod av däckbyte och en tur med barnen för att dela ut alla jultidningar de har sålt. Det blev också ett träningspass. Det är så skönt när man har kommit igång att träna!

Igår började veckan med en sjuk kollega och vi andra som jobbade var heltokiga. Ingenting fungerade som det skulle men roligt hade vi och dagen tog slut!!

Jag väntar just nu på att orken och tiden ska infinna sej för att jag ska få in lite bilder här, det blir ju genast lite roligare då. Jaja den kommer väl kanske nån dag när man minst anar det!!
Ha det gott!!!

2 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Skönt och kul att partyt blev lyckat:) Och så försöker jag skicka lite energi till dig, för jag vaknade visst med en hel massa. *ler*
Kram Lallis

♥ Pia... sa...

Hej du..ja DEN dagen var heltokig..från möran te kväl:..Vet inte om det berodde på sjuk kollega eller mej:)..... hälsningar ..den vimsiga..dock inte vera..men väl PIA