onsdag 5 november 2008

Chock...

på jobbet i morse. Jag försov mej!!! Det har inte hänt på de åtta år jag jobbat på detta jobb. Vaknade en kvart efter att jag skulle ha börjat och naturligtvis öppnade jag och skulle ta emot alla barn. Turligt nog är vi fler i huset som öppnar och min kollega är ganska "cool". Snabba ryck och jag var där 45 minuter senare än jag skulle.
Sen har dagen rusat på i ett fasligt tempo. På eftermiddagen var arbetslaget på kurs. Därefter var det bara hem och ladda för föräldramöte i sonens klass. Mannen jobbade kväll så som tur är så har jag snälla föräldrar som kan ställa upp och köra barn och få i dom lite mat.
När jag äntligen landade här hemma kunde jag gå igenom posten och se att jag hade fått mina fina kakformar som jag vann hos Sara med flera! Nu ska jag bara fundera ut vad jag ska göra med dom.

7 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Vad KUL med sådan fin post:)
Och visst är det retfullt när man försover sig.
Och du..kram!
/Lallis

♥ Pia... sa...

Jäddrar vad nyfiken jag blev nu;)..Såg på min sida att det stod ..CHOCK!!...så snabbt in och ...stillade min nyfikenhet..samt fick ett litet skratt.. :)..allt ordande sej ändå..dagen blev ju luuuugn ...syns sen..PIA

Lena sa...

Ja du...lite kul är det att du försov dig...just du, liksom. Småler lite för mig själv, i all välmening. Hela dagen blir så konstig när man försover sig, allt blir liksom fel. Men jag tror att du återhämtade dig ganska snabbt.

Imorgon tar jag mig en tur till Sunne på julmarknaden, tror jag. Passar på eftersom vi är lediga då och gubben jobbar helgen. Vi får se. Ha en bra helg// Kram Anna ♥

Anonym sa...

Nej men kors i taket! Har du lyckats försova dig! Det var nästan lite gött å höra Gumman! ;-) *blink blink* Ska bli kul att följa er i era liv, när man nu står utanför allt... Har ännu inte fallit dit än, men är på god väg, har tillslut gått med i Facebook! Hälsa med dig! Kram Linda

Anonym sa...

....av bara farten gick jag in och "snokade" under filen "skapa blogg"....det kanske är närmare än jag tror... Ha ha ha! Men isåfall behöver jag hjälp av ett proffs som dig, som kan hjälpa en sån som mig!!! Oj oj oj,så det kan bli!! Ha ha ha! Kram på dig "Geta"! /Linda

Sara sa...

Vilken mardröm att försova sig, hela dagen blir ju förstörd sedan. Önskar dig en fin helg.
Kram Sara

Lallis - liv och leverne sa...

Kikar in och önskar dig en fin helg.
KRAM!
/Lallis