torsdag 20 november 2008

Räkneverk..

Nu har jag suttit här kväll efter kväll och försökt få till ett räkneverk. Nu kanske jag har lyckats, jag är inte säker. Jag har ialla fall lärt mej att det inte är farligt att prova!
Idag har jag varit på fortblidning hela dagen. Det var lite blandad kompott, förmiddagen var bra och eftermiddagen mindre bra. Det värsta är att sitta still en hel dag, det är inte jag van i mitt jobb på förskolan.
Just nu känns det som om det händer alldeles för mycket saker och en massa saker som strular för oss. Då känns det lite jobbigt, men vi får försöka fokusera på det som är positivt i tillvaron.
Usch vad gnälligt det här blev. Jag är oftast positiv men i bland blir det bara för mycket. Jaja i morgon känns det säkert bättre!!
Ha en bra kväll!

5 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Ja, visst är det så vännen. Att det ibland klumpar ihop sig med jobbiga saker. Eller att det blir så mycket att det bara blir jobbigt för det.
Varm kram från mig till dig.
/Lallis

Sara sa...

Kikar in och önskar dig en fin helg.
Kram Sara

♥ Pia... sa...

Heeeeeeeeeej..men du då..det lät inte såå bra...nää kom på marknaden i môrn vettja..där får du en positivkick av oss...ha de såå gött..kram..Pia...
å ja du..räkneverket..super:)

Grodmamman sa...

Visst är det kul när man får till räkneverket?!?=) Jag höll på att bli tokig innan jag fick dit min, med god hjälp av andra bloggerskor.
Känner igen det där med att det är svårt att sitta still en hel dag.=) Hoppas att allt löser sig till det bästa!
Kram

Isabelles moster sa...

Hej hej..
I bland får man vara lite neg. Vem är inte det??
Jösses, det ska man inte ha dåligt samvete för! Hoppas du haft en trevlig helg det har jag, m kanske lite för mycket att göra eg....
Kalas, jobb städ o annat...I morgon på gardinjakt behöver nya köksgardiner..
Ha det!
Kram C