söndag 13 januari 2013

Tjugondag kunt

...och då åker julen ut. Det mesta är nerplockat utom granen, den tar vi i morgon när mannen är hemma. Har haft en sån där dag med bra flyt och fått mycket gjort utan stress. Har tvättat två maskiner, och det är vad jag har plats att torka, bakat två sorters matbröd, så skönt att ha i frysen, plockat undan julsakerna. Skulle ha dammsugit också men nu fick det bli en liten bloggpaus i stället. Ska träna styrketräning om en stund, fixa lite kvällsmat och ta disken, sen är jag riktigt nöjd med den här dagen. I morgon börjar första hela vardagsveckan med allt vad det innebär.

3 kommentarer:

kattiiiiss sa...

Vad trevligt att du hälsade på mig!

Vilken skön dag du har haft. Det är härligt när stress inte är involerat.
Hoppas att du får en bra vecka.

Ha en skön kväll!
Kram K

Grodmamman sa...

Har också haft en hemmafixardag idag. Så skönt att hinna ikapp lite här hemma.
Kram

mitt liv som jag sa...

Så gott med hembakat bröd, måste ta och baka lite jag också :).

Hoppas du har en bra vecka! Kram Jennifer