lördag 14 juli 2012

Lördag

Har blogglust men inte riktigt tiden. Mannens syster med familj från Skåne är på besök. Vi försöker ta vara på stunderna med sol och har väl lyckats sådär. De har en syster och föräldrar att umgås med också så de är inte här hela tiden.
Idag har jag haft en sån dag när jag blir rastlös och inte kan ta mig för nånting. Det finns att göra och jag har en hög med både böcker och tidningar att läsa men kommer mig inte för. Nu är det snart dags att börja med maten iaf, optimister som vi är så tänkte vi grilla, och det ser ut att kunna gå vägen.

2 kommentarer:

Grodmamman sa...

Är rastlös precis som du! Har satt mig med en bok, men kan inte riktigt komma till ro med läsandet. Vet inte vad jag vill göra heller...
Hoppas att ni slipper regn till grillningen!:)
Kram

mitt liv som jag sa...

Hoppas det blev en lyckad grillning! Ha det så gott! Kram Jennifer