söndag 15 juli 2012

Bättre idag


Har inte varit lika rastlös idag, men haft en riktig slappardag. Tog det lugnt i morse, körde sen dottern till en kompis. Därefter fika hos svärföräldrarna med mannens syster m familj. Det är inte så ofta vi ses så det blir rätt intensivt när det blir. Sonen och kusinerna badade och det var faktiskt inte iskallt. När vi kom hem tog jag o mannen en promenad och så har vi ätit middag. Förr hade jag blivit stressad av att inte "ha gjort" något på en hel dag men har blivit bättre på att ta vara på såna dagar också.

 Lite bilder från förra veckan i Hunnebostrand.

 Det finns en stenutställning där. Jag tycker det är helt otroligt att man kan få en sten så len och blank!

Jag gillar stenar och försöker lära mig kameran, så håll till godo!Den här gången fotograferade jag bara, inte en enda sten fick följa med hem.

Nu blir det snart Varg Veum som vi såg förra söndagen och tyckte det var riktigt bra, hoppas det är lika bra idag.
I morgon är mannens semester slut men han börjar med ledig dag så det är helt ok. Sen är jag ensam ledig i tre veckor och då gör jag en massa andra saker än när vi är lediga båda två :)

2 kommentarer:

Grodmamman sa...

Ja, jösses!:) Har haft en likadan dag jag med. Mindre rastlös och bara slappat med en bok. Tog en joggingrunda i fm, men sedan har jag bara läst och gjort ingenting. Rätt skönt!:)
Kram

mitt liv som jag sa...

Fina bilder! Jag gillar också stenar :). Hoppas du får tre riktigt härliga veckor! Kram Jennifer