måndag 5 oktober 2009

Borta.

Ni har väl säkert märkt att min bakgrund inte finns kvar. Jag hade tröttnat på den och försökt att ta bort den. Men det lyckades jag ju inte med. Men så en dag när jag satt och kollade och skrev lite så var den helt plötsligt puts väck. Inte vet jag vart den tog vägen men nöjd är jag iaf.

Under helgen har det varit marknad, eller Mârten som vi säjer. Vädret var inte det bästa, men det blev en tur iaf. Handlade inte så mycket, två sjalar, kokosbullar och faktiskt nya påslakan, så nu ska jag rensa bort lite gamla tråkiga. Kanske behöver man inte ha 8 omgångar i fall nån komer och sover över.....
Idag har inte energin räckt till så mycket och det var faktiskt riktigt skönt att ha en sån dag.
Vi har haft elektriker här och dragit el på vinden idag. Det känns som om vi har stått lite stilla ett tag nu så det ska bli skönt att komma lite framåt igen.

Nu ska jag lägga mej och se om jag orkar läsa lite i min bok, Sommardöden. Gillar den inte riktigt men ska försöka ta mej igenom den.


Go´natt!

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Ha ha köpte du också schalar av han på torget med rastaflätor! (Alltså killen hade flätor - inte torget!) Undrar hur många vi var som gjorde det...

♥ Pia... sa...

Va??..det missade jag...var de snygga..??..Alltså inte rastaflätorna då...Hade du sjalen på dej igår?.Såg jag inte...nu är det min lediga dag igen..ska itte gäre nött..ää trött..syns i möra heeeeeeeeej..



Pia