tisdag 24 februari 2009

TACK för alla uppmuntrande kommentarer. Visst ett halvt kilo smör bort är väl alltid något.

Barnen har sportlov och kommer snart hem från mormor och morfar. De har varit där sen i söndags. I morgon var det tänkt att barnen och mannen skulle åka slalom, men nu har dottern tydligen ont i halsen och är lite hängig, så det blir nog inget tyvärr.
Vi har det lungt på jobbet också denna veckan, skönt för barnen att få vara lite lediga.

Var in på bokrean en sväng i eftermiddag. Köpte "Rensa i röran" och "Brödglädje". Jag bakar ganska mycket bröd själv och hoppas där hitta lite nya smarriga recept, och så ska jag lära mej att rensa:).


HA DET GOTT!

5 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Haha,...och jag köpte ..BARA RUMPOR:)..kram..PIA

Grodmamman sa...

Jag gillar sådana böcker om rensa i röran och har flera stycken. Den jag läser mest är Karen Kingstons bok. Såg att den var med på rean, köpte du den?
Det känns lite bättre med viktnedgången om man ser i det i ett annat sammanhang. 500 gr smör känns mer på något sätt!:) Här är det nog upp idag, då två semlor åkt ner i magen!:) Men gott var det!
Kram

Anonym sa...

Ja, klart bättre än mej i alla fall ju!! Alltid en tröst....;)
Jag köpte Svenskt hantverk som jag tänker ge min mamma - kanske en Morsdagspresent. Vad sägs om det- ute i tid, eller??

Isabelles moster sa...

Hej!
Ja, det är alltid skönt för barnen att få vara lite lediga när det är sportlov! Jag tycker du är superduktig som kämpar på med dieten, men fy farao vad tråkigt det är!!!
Heja heja!!!
Ha en skön torsdag, i morron jobb i gen!
kram C

Marie sa...

ja bokrean är kul, har fyndat till både mig och barnen.

Ha en fortsatt trevlig hleg, kram Marie