tisdag 31 december 2013

2013

En snabb summering av 2013. Det första jag tänker på när jag tänker tillbaka är svärmors flytt. Svärföräldrarna tillstånd har krävt ganska mycket av oss i år. Även om det är självklart att hjälpa dem så har det tagit mycket tid och energi. Nu är de iaf båda på plats i nya boenden och det fungerar bra, vi hoppas att det kommer att göra det ett tag nu. Det blev ju bra i slutänden trots allt.

En otroligt fin vinter hade vi, med mycket snö och is. Saknar snön både för egen del och på jobbet på förskolan. Åkte en hel del skidor och lite långfärdsskridskor.

 Våren vill jag minnas var sen och kort. Livet rullade nog på som vanligt.

Skolan slutar, dottern slutar nian och åker till England på språkresa. Vi får en helg i Göteborg när vi hämtar hem henne, mycket nöjd.

En fin sommar som vi avslutade med att åka till Bulgarien. Varmt, sol och bad, lata dagar och god mat. En lyckad resa.
Hösten kom med gymnasiestart för dottern och sonen börjar 8:an.
Och där kom då allt rensande och packande, kommer inte i håg så mycket annat.
Har försökt hålla i gång träningen och det har gått ganska bra, målet är att prioritera träningen ännu bättre. Maten har det varit lite sämre med så det kommer att vara prio ett vad gäller mina mål för kommande år.
Tycker det har varit ett bra år och hoppas på att jag kan göra 2014 till ett minst lika bra år.


Önskar er alla ett 
Gott Nytt År!

2 kommentarer:

Grodmamman sa...

Gott Nytt År!
Kram

Bara Sara sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.