tisdag 8 maj 2012

Nöjd

Hade bestämt mig för att springa en runda i kväll. Men oj vad det tog emot! Först fick jag lägga om planerna och laga mat innan för sonen skulle iväg. Jag tycker inte om att springa efter maten, bäst gillar jag att springa på morgonen. Efter två nätter med relativt dålig sömn så kände jag mig trött och seg. Kanske var det ändå bättre att vila sig iform till Vårruset på torsdag!? Till slut kom jag aif iväg. Det blev en kort runda på ca3,5 km.Men vad det känns skönt efteråt, särskilt när det var så svårt att komma igång. Jag känner mig nöjd med mig själv. Nu är tvätten hängd, bara disken kvar innan jag tar kväll.

2 kommentarer:

mitt liv som jag sa...

Självklart ska du vara nöjd, bra jobbat! Vad roligt med Vårruset, lycka till, du kommer att fixa det galant! Kram Jennifer

Grodmamman sa...

Är alltid som skönast efteråt!:) Lycka till med vårruset.
Kram