söndag 2 augusti 2009

Slut.

Nu är semestern slut och i morgon är det dags att börja jobba. Jag är mer än nöjd med min semester och det känns helt ok att börja jobba. Kanske känns det inte lika ok när klockan ringer kl.5.10 i morgon.

Jag har hunnit med massor under den här semestern tack vare att det inte varit världens bästa väder! Det gäller ju att tänka positivt!!

Jag hade fint väder med sol och bad första veckan. Sen har det blivit en del gjort här hemma, jag har varit på lite olika konstutställningar mm, umgåtts med vänner, gjort ett antal arbetsdagar på Gammelvala för att jag har velat det.
Mannen är ledig ytterligare tre veckor så jag har bara mej själv att tänka på, det är rätt så skönt.
Kanske får ni en rapport om första arbetsdagen i morgon.
Ha det gott allihop, vare sej ni har semester eller jobbar!

5 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Mmm det ska jag ha..gött alltså:9..skönt att höra..lika positiv som jag till semestern och vädret..kanske att jag INTE hunnit såå mycket som du och som ja tänkt mej ..men ändå..yes..det är bara att gilla läget..inga sura miner här..det får vi nog sen så vi klarer oss..eller vad tror du:)..önskar dej en go start på arbetsveckan och så syns vi nästa måndag..ha de..kram..Pia

ullrika sa...

va härligt att få positiv semester-/väderläsning! nästan alla är ju så lessna och missnöjda. jag försöker tänka som du, regnar det så regnar det. då får jag hitta på nåt annat!

Pillargontanten sa...

Ja, allt gott har en ände, hade det gott, även om du ska böja jobba i morgon...

Sara sa...

Ja, mig har det inte heller gått någon nöd på, ska bli riktigt kul att träffa alla idag! :)
Kram

Grodmamman sa...

Jag har en vecka kvar sedan är det jobb igen.
Är faktiskt ganska nöjd med min semester också. Vi har fått gjort en hel del här hemma och jag tycker att det är skönt att bara vara ledig och få ta dagen som den kommer.
Kram