söndag 11 januari 2009

Åter till verkligheten.

Nu är vi tillbaka hemma efter en underbar vecka i Trysil. Vi har haft i huvudsak fint väder, lite kallt och lite blåsigt men mestadels sol. Skidor har vi åkt i åtta dagar, det trodde vi absolut inte att vi skulle klara av. Ätit och druckit gott har vi också gjort. Det har helt enkelt varit en mycket välbehövlig ledighet.
I morgon väntar jobbet igen. Jag längtar verkligen dit. Under tiden jag har varit borta så har mina kollegor flyttat vårt pick och pack till vår alldeles nybyggda förskola. Så i morgon har jag en helt ny arbetsplats att gå till, det ska bli hur kul som helst.
Nu får det bli en bloggrunda som avbrott i uppackning och tvätt.
Ha en bra vecka!

5 kommentarer:

Grodmamman sa...

Häftigt att komma till en helt ny förskola! Vi har en alldeles nybyggd förskola i vår enhet och vi på min förskola är bara liiiite avundsjuka!:)
Härligt ni verkar ha haft det i Trysil också.
Kram

♥ Pia... sa...

Hejsan..ja du är varmt välkommen i morgon..vi har gjort sååå fint må du tro:)..så på återseende..jag öppnar:)...kram..PIA

Sara sa...

Jag vill också åka skidor! Åh va härligt!
Kram S

ullrika sa...

vilken härlig semester! sol och snö och skidor! - inte för att jag KAN åka skidor, men njuta av sol och vacker natur kan jag :)

va praktiskt med flytt under tiden ni var på resa förresten. bra planering ;)

Anonym sa...

Ä ju liiiite avis faktiskt, nytt ställe!!! Hmmmm! ;-) God fortsättning och hälsa alla på jobbet! Kramar från "föredettingen" Linda