onsdag 28 januari 2009

Mitt i veckan.

Nu är det mitt i veckan igen. Det känns som om det är måndag- fredag-söndag hela tiden. Veckorna består mest av jobb, mat, läxor och aktiviteter. Särskilt onsdag är en sån dag när sonen spelar pingis, dottern går på dans, mannen har körövning och volleyboll. Detta plus veckohandling har vi idag klarat av med bara en bil.
Imorgon ska jag åka till IKEA med mina kollegor. Vi behöver en del saker till vår nya förskola och kanske slinker det med ett paket värmeljus också.
Har varit och tränat några gånger de sista veckorna. Attans vad jobbigt det är efter en månads uppehåll. Men det är väl bara att kämpa. vidare.
Kaloriintaget är också jättesvårt att förändra nu, men det har varit lite bättre den här veckan.
Nu ska det bli te och en saffransskorpa.

6 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Hej du..ja nu är det snart helg igen..gött:)..Ikea...det var väldigt vad alla åker te ikea..får nog ta mej en tur dit jag med..kanske te lördan...ja du vi syns väl inte förrän till måndan då...trevlig helg får man väl säga..kram..PIA

Sara sa...

Hej hej!
Håller med om veckodagarna man hinner knappt med att blinka.
Hoppas ni hittar något finT1
Kram S

Grodmamman sa...

Känner igen det där med allt som ska ske i veckorna!:) Här går också veckorna jätte fort och jag hinner inte med hälften. Och så ska jag läsa på högskolan också, hur hade jag tänkt hinna med det??:)
Kram

Isabelles moster sa...

Jag håller med dig helt o hållet. Veckorna består nästan bara av måndag o fredag... VAd får man gjort egentligen?? Den frågan ställer jag mig dagligen.
Här hemma har vi fått influensan, jättekul!
Ha det så bra. Kram C

Lallis - liv och leverne sa...

Ha en riktigt fin helg, vännen!
kram Lallis

Marianne sa...

Hej!
Ser att du har mig med i din blogglista där på kanten...kul.
Hur får man till det där. Vill också ha så.