måndag 2 januari 2012

Årets första dag...

hann jag inte skriva något inlägg. När jag skulle skriva så försvann strömmen och vår dator måste ha ström.
Dagen igår var lugn och skön. Skrev lite på inlämningsuppgiften i teknik, tog en promenad mestadels pulsandes i 1 dm kramsnö, skottade snö, och bakade medan mannen jobbade. Åt sen pizza och firade mannen som fyllde år. Myste i skenet av levande ljus när strömmen var borta, spelade spel hela familjen och avslutade med att se Morden i Midsommer. En bra dag.

Jag har funderat en del på vad jag vill med min blogg. Har inte så många läsare men några få trogna som skriver kommentarer. Det viktiga är inte att få kommentarer men det är ändå kul att någon bryr sig om det jag skriver. Mest skriver jag för min egen del. Vill försöka ta mig mer tid att skriva i år, för jag tycker det är väldigt roligt bara jag gör det. Jag tror också att jag har en del läsare som känner mig vilket har gjort att jag har haft lite svårt att kunna skriva om det jag vill. Jag tror att jag är lite annorlunda mot den bild de har av mig. Ska försöka skriva om det som är jag, som intresserar mig. Vill sen inte folk läsa det så ok :)

I år ska jag på riktigt ta tag i röj och rensa här hemma. Få bort saker som inte används och lägga energin på att leva.

Motion och matintag ska det också bli ändring på. Jag känner mig motiverad till båda delarna och det känns som en bra början på året.

Nu ska vi städa och handla innan vi har kalas för mannen ikväll. Imorgon är det dags för jobb igen.

2 kommentarer:

Pillargontanten sa...

Jag är med dig, och klart du ska skriva precis det du själv känner, inte vad andra förväntar sig :)
Kram och god fortsättning!

Britt sa...

helt rätt, skriv direkt från hjärtat, släpp loss och strunta i vad andra tycker.
Jag kommer att läsa.

Kram britt