tisdag 18 maj 2010

Värme.

Äntligen har vi fått lite sol och värme. Hoppas att det får hålla i sig ett tag nu. Det var så härligt att bara kunna släppa ut barnen idag. Fast de var lite förvånade över att inte behöva ha jacka på sig :)

Vi har haft ett par utvecklingssamtal på jobbet idag, så nu är vi lite mer än halvvägs.
Vi har även varit på dotterns sista utvecklingssamtal på mellanstadiet. Det kändes lite vemodigt och jag fattar inte riktigt var tiden tar vägen. Hon fick iaf bara lovord och låg långt framme i strävansmålen. Det är alltid så skönt att höra att det går bra även om man vet att det gör det. Tror inte att det kommer att bli några problem för henne att börja högstadiet.

I morgon kommer min pappa hit och hjälper maken att sätta in paneltak, förhoppningsvis hinner de klart i det ena rummet då. Och om andan faller på så kanske jag visar bilder :)

På torsdag är vi ett gäng arbetskamrater som ska åka till Karlstad och gå/springa Vårruset. Jag har varit ute och joggat en hel del och tror att jag med vilja kommer att kunna jogga runt på torsdag. Det känns så bra att känna att träningen har gett resultat.

2 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Håååhåå..suck om en ändå örke springe..nää en ann får föll gå denne sträcka rönnt....får nog åke hem i samme bussen iallefall:)..

Grodmamman sa...

Lycka till på Vårruset! Här har det inte blivit joggat något sedan i lördags. Har sovit dåligt de senaste nätterna p g a vår köksrenovering, så jag har inte orkat. Tar nya tag till helgen!:)
Kram