tisdag 4 maj 2010

Full i skratt.

Måste säga att jag blev lite full i skratt idag. Skrev ju i går ett gnällinlägg, som jag egentligen inte vill göra och vad händer då? Jo jag har fått mer kommentarer än nånsin tror jag och även av nya besökare. Det värmer och piggar upp så tusen tack för alla goda råd och peppning.
Det är väl bara att kämpa vidare, har fortfarande inte bestämt hur. Idag har jag haft fullt upp med att hålla värmen. FY vad kallt det har varit. Jag vill ha sol och värme NU!

Började med utvecklingsamtalen på jobbet idag. Eftersom vi roterar mellan avdelningarna så är vi två pedagoger som har ansvarsbarnen tillsammans, vilket innebär att vi ska ha 15 utv.samtal. Det tar rätt mycket tid och det känns väldigt skönt att ha börjat.

5 kommentarer:

Grodmamman sa...

Och jag som tycker att det känns trögt att ha 6 utv.samtal!:) Ska ha det första på fredag.
Kram

Domus Dulcis Domus sa...

Här jobbas det på med utvecklingssamtal också! Jag har dock bara 4 st, beror på att vi är många på min avdelning fast med lite tjänst var. Jag jobbar tex ungefär 65% pga fackligt arbete också!
Lycka till!
ps kämpar precis som du med de där kilona, just nu är det riktigt tungt.... men vi kommer igen!!

♥ Pia... sa...

Hihi...ja du det lät bra tycker jag:)...Visst är det kallt..ja rent utsagt förjäkligt kallt....syns i möra..

Anonym sa...

Hej Geta :)
TACK för dina rader hos mig så jag hittade hit.
Hihi.. skrev ett tidigare inlägg på min blogg om det där med att gnäller man så får man oftast betydligt mer resons än om man är positiv och glad....
Pepptalk i all ära men det var inte så mycket den responsen jag skrev om. :)
Lite slut nu efter arbetsdagen. Tidiga mornar är inte min grej kan jag säga.
kramen och återkommer hit fler gånger :)

♥ Pia... sa...

Hahaha,vitlök...hihi..ja en kan ju aldrig så noga vete med mej:)...men höll med om att det var sött..så sötbegäret stillas på första tuggan.. hoppas ni får det bra i morn..