söndag 9 maj 2010

Hej och hå vad tiden går snabbt. Helgen försvann i ett huj. I går var jag på loppis och auktion. En liten såskopp och två små byråar blev det på loppis, allt för 30 :-. På auktionen blev det en byrå för 20 :-, ett runt trädgårdsbord för 10 :-, två järngrytor och lite annat hopplock för 20 :-. Det var inte mycket folk där och auktionen gick trögt, så jag tyckte att det gick lätt att göra fynd.

På kvällen var vi och tittade på dottern som var med på en dansuppvisning. Hon har dansat showdans och streetdance under våren och det var kul att få titta på henne.

I dag har det blivit lite plock, jag har bakat bröd och putsat fönster och bytt gardiner i köket.

Imorgon har vi planeringsdag och jobbar bara 8-12 som kompensation för alla utvecklingssamtal som ligger utanför arbetstid. Det ska bli skönt.

Jag har tagit ett beslut i ångestfrågan för några inlägg sedan, men det berättar jag om en annan dag :)

4 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Å så spännande ..vad kan det vara då?? Nyken som ja ä..
:)..Jo jag har att registrerat detta byte i morn..gött för er och jobba halv dag...ses..kram..Pia.. du..vilka fynd du gjort då..kul..

Grodmamman sa...

Många fynd du har gjort!
Jag har varit på kurs idag 8-11.30. Man skulle ha sådana dagar jämt!:)
Jag skyller på vår renovering då det gäller fönsterputs. Ingen idé innan.
Kram

Anonym sa...

hej

Anonym sa...

hej