torsdag 1 januari 2015

Nytt år


Första dagen på nya året. Tänker tillbaka på 2014 och tycker att det har varit ett fantastiskt bra år på många sätt. Jag har gjort min tränings-och viktresa. Där har jag nått det mål som jag hade satt. Nu ska jag hitta nya mål att sträva efter.
Jag har börjat som återförsäljare för Forevet Livings Produkts. Där har det gått lite upp och ner, så där behöver jag sätta upp klarare mål att jobba mot.
Njuter av att jag har min fina familj omkring mig och försöker verkligen ta vara på de bra stunderna i livet.

Året avslutades med goda vänner, god mat och fyrverkerier.
De senaste dagarna har inte tillhört de bra stunderna i livet, men vi försöker göra det bästa av situationen. Vill inte skriva mer om det i nuläget.
Men att sätta upp mål för kommande år får vänta några dagar.

1 kommentar:

Lotta sa...

God fortsättning! Vad inspirerande du är som nått dina mål! Ska bli spännande att se vad du sätter upp för nya. Kram!