fredag 10 januari 2014

Fredag

En fyradagarsvecka har gått. Det har varit bra dagar på jobbet, vi har haft en del att stå i och i eftermiddag var det riktigt rörigt ett tag. Men jag känner mig nöjd med veckan.
Har prioriterat träning och inte gjort så mycket hemma. Vet att det inte kommer att finnas lika mycket tid för träning alla veckor så jag tog vara på möjligheten nu. I kväll blev det ett Bodybalance pass. Inget jag brukar gå på. Lite jobbigt, lite segt men ändå skönt och då framför allt efteråt.
Nu ser vi på Skavlan och myser. Morgondagen börjar med spinning följt av core.

Trevlig helg!

1 kommentar:

mitt liv som jag sa...

Bra jobbat med träningen, det är alltid en skön känsla efteråt :).
Jag har ju glömt jag skulle tala om för dig hur du enkelt kan göra kollage med foton. Gå in på www.picmonkey.com och där kan man ladda upp bilder och göra olika kollage, det är jätteskoj. Det finns en del som kostar pengar men jag använder mig bara av gratisversionen.

Ha en bra helg! Kram Jennifer