tisdag 16 april 2013

En dag i soffan

Idag har jag tillbringat hela dagen i soffan då förkylningen slog till med full kraft i går. Jag har inte många sjukdagar så det känns konstigt att vara hemma, men nu var det bara så. Har tittat på TV, virkat liiite, kollat lite bloggar, sovit och läst. Allt det där som jag annars sällan hinner men längtar efter. Men när man är sjuk så är det inte lika roligt. Fick iaf både Allt i hemmet och Topphälsa i brevlådan i går så jag har lite att läsa. Dessutom är bokhyllan full med böcker från loppisen på skolan.
Men jag längtar efter att träna och vara ute nu när värmen och våren äntligen verkar komma. Det blev dåligt med träning förra veckan också, då jag kände att jag var sliten och inte riktigt orkade med. Så nu har jag beklagat mig lite, då känns det bättre och jag fortsätter min kväll i soffan. Stannar hemma i morgon också och hoppas på att vara piggare då.

4 kommentarer:

Suz sa...

Usch då, krya på dig snabbt! Orkar du bara så är liten stund i solen suverän medicin!

Tack för din kommentar hos mig, jag blir så glad:)

Ha en fin vecka!
Kram
Suz

Grodmamman sa...

Är lite snorig, så det är nog därför jag inte känner mig på topp direkt.
Krya på dig!
Kram

mitt liv som jag sa...

Nej men visst är det så, när man är sjuk är det inte alls lika roligt att göra det där man annars inte hinner med. Men bra gjort av dig att vila och ta det lugnt, det är ju det kroppen behöver när man är sjuk.

Krya på dig nu och ta det lugnt så är du snart på banan igen! Kram Jennifer

Nettan sa...

Usch då, hoppas att du är bättre nu!

Nästa helg kommer vi till dina krokar, ska lyssna på store sonen som ska spela!

Kramar