söndag 30 oktober 2011

Söndag kväll.

Den här helgen har gått alldeles för fort i mitt tycke. Var borta på fredag kväll, hela dagen i går och nästan hela dagen i dag. Vi har gjort roliga saker men jag har ett ganska stort behov av att få vara hemma på helgerna. Att få greja lite i min egen takt och ta dagen lite som den kommer även om det finns saker som måste och borde göras. Vi håller på och tapetserar ett rum och jag hade gärna tillbringat dagen där idag men vi får ta ett ryck i morgon kväll. Idag har jag varit hos en arbetskamrat och pysslat. Jag lyckades få ihop två hjärtan i ståltråd med dekorationer, motivationen var inte på topp men vi hade en trevlig eftermiddag. Nu blir det snart sängen kanske orkar jag leta upp en ny bok att börja med.

2 kommentarer:

Grodmamman sa...

Då är vi lika med det! Jag behöver också egentid på helgen, tid att bara vara och gå och smågreja. Tycker att det är jätte jobbigt med helger som går i ett.
Kram

Suz sa...

Ja helgerna går alldeles för fort ... har också stort behov av att få vara hemma och pyssla. Ha det gott! Kram Suz