tisdag 27 april 2010

Lång dag.

Började jobba 7.30. Hade en härlig förmiddag i skogen med barnen. I går frös jag hela dagen så idag klädde jag minsann på mig ordentligt, för att sen plocka av mig efterhand.

På eftermiddagen var jag på ett möte med rektor och en personal från varje förskola. Det är alltid trevligt att träffa andra kollegor och få lite andra synvinklar. Idag träffade jag dessutom en kollega som jag har jobbat med tidigare.

Kl.16 var mötet slut, då cyklade jag till barnens skola där det var fixarkväll. Stor uppslutning av föräldrar som fixade längdhoppsgrop, bänkar, fotbollsmål mm. Av och till regnade det och var på slutet riktigt kallt.

Var hemma strax före 19.30, lite mat i magen och fixa matsäck till dottern som ska på volleyboll -KM i morgon. nu sover sonen och dottern tittar på Top Gun, hon är en riktig filmfantast, och kvällsmänniska.
I morgon börjar jag 6.30 så nu blir det snart sängen.

2 kommentarer:

Grodmamman sa...

Vilken kanonfilm hon valt, dottern!:)
Jag hade vinterjacka när jag åkte till jobbet i morse och åkte hem i bara tröjan! Vi har haft nära 20 grader i två dagar nu, härligt!:)
Kram

♥ Pia... sa...

Jamen du vet väl hur jag är:)...