lördag 6 mars 2010

Underbar lördag.

Kalla morgnar och soliga härliga dagar har vi haft nästan hela veckan nu. Kunde ju inte ha varit ett bättre sportlov. Jag har inte varit ledig själv men barnen har haft det bra.

Idag stod städning och bakning först på schemat. Dottern fyller nämligen 13 år i morgon. Det känns helt otroligt att det har gått så lång tid sen vi den 6 mars åkte in till förlossningen. Hon var beräknad till den 6:e men kom fram med kejsarsnitt kl 04.36 den 7:e. Och nu är hon tonåring!

När vi städat och bakat klart åkte vi till slalombacken och tillbringade några härliga timmar där. Sen väntade matlagning och lite plock, innan vi landade i TV-soffan. Maken och dottern ser på melodifestivalen, sonen ser på sin TV och jag sitter med datorn. Är inte så jätte impad av melodifestivalen. Men nästa vecka ska jag se på min stora favorit Peter Jöback :)

Nu ska jag kolla så att allt är klart till i morgon, tänkte att jag kanske hinner med en längdtur innan vi ska ha kalas.


Ha en bra kväll!

2 kommentarer:

Pillargontanten sa...

En bra kväll till dig också :O)
Hälsa och gratta tjejen, och grattis till platsen på friskolan också :O)

Grodmamman sa...

Effektiv lördag låter det som!:)
Stort grattis till dottern, hoppas att hon får en bra dag imorgon!
Kram