måndag 8 mars 2010

Nu är dottern ordentligt firad. Mycket nöjd med att ha fått allt på önskelistan och lite till. Det bästa var förstås i-poden. Vår dotter är mycket musik- och filmintresserad, just nu sitter hon och tittar på oscarsgalan som min bror har spelat in åt henne.

Själv har jag varit hemma med magsjuka idag. Brukar sällan bli sjuk och vet faktiskt inte när jag var hemma sist. Men nu har magsjuka härjat på jobbet en längre tid och verkar vara väldigt svårt att bli av med. Så "drabbade" det även mig. Jag har inte varit speciellt dålig, men får snällt stanna hemma tisdag och onsdag också för att bli smittfri. Känner nu att det nog inte skadar att ta hand om sig några dagar, kände när jag väl hade landat att jag var nog ganska sliten utan att ha känt det.
Så i dag har jag suttit alldeles själv och sett en film, det är inte vanligt. Var tvungen att få lite luft på eftermiddagen så jag tog en kort promenad,och blev överraskad av hur härligt det var ute. Nu får det gärna bli vår.
Nu ska jag fortsätta ta hand om mig :)

3 kommentarer:

Grodmamman sa...

Ta du hand om dig själv ett par dagar. Det behöver du säkert!:)
Kram

♥ Pia... sa...

Så bra att du tar hand om dej..var på tiden:)..Ibland så är det bara det rätta. JA jag har lite runt omkring mej ..mycket funderingar och oro..men nu tror jag bestämt att det går bra..att han blir frisk..Idag har vi varit på komogo..puh mycket att hålla i huvudet till att börja med..och självklart så var min tjänt inte enkel..typiskt..så jag får snacka med Anette på kontoret och hoppas hon kan reda ut åt mej... krya på dej nu och så ses vi..kram..Pia

Pillargontanten sa...

Krya på dig :O)