måndag 15 mars 2010

Kalas igen.

I morgon är det dags för nästa kalas, då sonen fyller 11 år. Nu är det mesta förberett eftersom jag jobbar till kl.16.30 i morgon. Jag tycker att barnen ska få ha kalas på sin födelsedag i den mån det går. Då kan det i bland bli lite stressigt, men vad gör man inte för sina barn. Det känns också ganska intensivt att barnen fyller med bara 9 dagar emellan. Sen händer det inte nåt på ett tag.

På jobbet njuter vi av härliga dagar med snösmältning i lagom takt. Än så länge är det inte allt för blött. Det är så skönt att slippa blöta galonisar.

Till helgen kommer det förmodligen att hända en del i vårt vindsprojekt. Det är dags att sätta in trappan! Det ska bli riktigt spännande att se hur det ska gå till. Jag skulle tro att jag ggör bast nytta genom att hålla mig undan och sköta markservicen.


Ha en bra vecka!

2 kommentarer:

Grodmamman sa...

Våra barn fyller med 8 dagars mellanrum fast i november, så jag vet hur du har det!:) Grattis till sonen!
Kul att det går framåt med er vind, ska bli kul att se fler bilder därifrån senare!;)
Kram

Hemma hos Razzel sa...

Oj vad stressigt med så nära mellan födelsedagarna!
Mina fyller i mars, april och maj - det blir nog nära tycker jag ; )
Så vi är mitt i firandet nu. Övriga släkten har också födelsedagar under samma period så det blir mycket tårta och go´fika ; )