tisdag 9 februari 2010

Redan tisdag.

Dagarna bara rusar i väg. På jobbet är det fullt upp med bla inskolningar. Känner nu att jag verkligen trivs på småbarnsavdelningen. Dessa små liv är ganska krävande men ger samtidigt så otroligt mycket tillbaka. Jag trodde nog också att det skulle vara mer fysiskt jobbigt med småbarnen. Just nu trivs jag alltså väldigt bra med mitt jobb. Däremot skulle tiden utanför jobbet kunna få vara lite mer. Idag slutade jag 17.30 så jag valde att inte göra nånting när jag kom hem (ok då diskade efter maten) har läst en stund, tittat på bygglov och pratat i telefon. Haft en riktigt go kväll mao. Har nog kvar lite av förkylningen i kroppen, för jag är väldigt trött både morgon och kväll. Så nu blir det sängen tillsammans med Mons Kallentofts Midvinterblod.

5 kommentarer:

Hemma hos Razzel sa...

Hoppas din förkylning försvinner helt nu så du får vara piggare!
-Tack för titten!

Pillargontanten sa...

Ha en underbar onsdag!

Domus Dulcis Domus sa...

Skönt det låter med sängen och Midvinterblod, samma syssla har jag gjort hela dagen då jag är sjuk. Spännande hur det kommer att sluta....... med boken alltså ;)

Grodmamman sa...

Jag trivs också jätte bra med de minsta barnen och känner precis som du!:)
Där vi bor har vi alltid sportlov v 7.
Kram

♥ Pia... sa...

Nää surkompisen får jag slänga..göra ett nytt försök med:)..och ha i en liten klick honung så får vi se..kameran ja..inte helt sprättlätt men just nu så laddar jag batteriet..ha en skön fortsättning på helgen..Pia