fredag 5 februari 2010

Förkyld fredag.

All energi som plötsligt dök upp i måndags försvann lika fort igen. Har varit förkyld hela tiden sen dess. Började med lite ont i halsen på söndag och måndag, förkyld på onsdag, rejält förkyld på torsdag med funderingar på att atanna hemma idag. Kände mig dock lite bättre i morse och har klarat av dagen hyfsat. Jag får väldigt sällan feber och då går det liksom på vilja. Vet att jag borde stanna hemma och tänka på mig själv ibland. Men jag har väldigt svårt att göra det när vi har flera inskolningar på jobbet. Nu har vi iaf klarat av veckan och det känns skönt att det är helg. Det blir nog till att ta det lugnt åtminstone i morgon. Nu blir det en bloggrunda när de flesta i familjen ser på Let's dance, jag har tröttnat på det.

2 kommentarer:

Grodmamman sa...

Tråkigt med förkylning, hoppas att du snart är bra.
Jag skulle också behöva gå ner lite innan jag köper nya kläder, men idag bestämde jag mig för att köpa i alla fall. Jag vill ju känna mig fin även innan jag gått ner och under tiden jag förhoppningsvis går ner några kilon. Klänningen kommer dock att sitta ännu bättre om jag går ner lite!:)
Kram

♥ Pia... sa...

Jess...precis så tänkte jag med..alltså..vilka olika riktningar samtal kan ta med olika personsammansättningar..åssåå nös ja nu så ja höll på att trilla a stolen..tänkte nämligen skriva..ATT jag har varit såå pigg nu några dar och känner mej inte förkyld på någe vis..och så nös ja alltså nu:)..men det var säkert ett damm-moln som for av tangentbordet för att jag skulle skriva fort.....jaja men för att återgå till det där samtalet ibland slöpratar man och ibland så intensivpratar man så att tiden går fort som tusan vilket det gjorde idag:)..såg du Skavlan nu ikväll?..jag gjorde det och skrattade som tusan..jag gillar verkligen skavlans program.En super duktig programledare . Ja nu är det inte mycket mer att se på tv, tror jag. I morgon åker vi till skattkärr och tar mina föräldrar med oss till grabbarna..en heldag blir det . med go mat och allt sånt där blir firad EN GÅNG TILL:) men på sändag DÅ du ska jag åka skidor...är det tänkt i allafall...Nu börjar jag bli som hon den där KOTH i skavlanprogrammet:)..må så gott och ta hand om dej ..vila samt snyt dej försiktigt . Hämta krafter och så syns vi på mååååndag..kram..pia