måndag 27 april 2009

Vanlig måndag.

En vanlig måndag går mot sitt slut. Soffklädseln är nu på plats igen, räkningarna är betalda och en del papper undanrensade.
Förkylningen vill inte riktigt släppa taget om mej, men jag börjar bli lite trött på den nu.
Vägningen gick hyfsat, har varit dålig på att skriva upp resultat och har därför lite svårt att komma ihåg, men totalt är det i alla fall -5,5 kg.
I morgon har vi planeringsdag på jobbet och då har jag alla mina 7 utvecklingssamtal inbokade. Det är skönt att få dem avklarade på samma dag och inte behöva dra ut på tiden.
Nu blir det en kopp te och nya Allt i hemmet i min nytvättade soffa.

6 kommentarer:

Pillargontanten sa...

Grattis till 5,5 kilo :O) Alltid kul att se resultatet...
Planeringsdag, va härligt det låter, på mitt job får man ta det om man hinner, men det är ju inom industrin :O) Lite skillnad mot barnomsorgen, där jag jobbade förrut, fast det var typ hundra år sen....
Hm börjar bli gammal kanske...

♥ Pia... sa...

Halloooooo...se då till att du inte spiller i din sprillans nyrena soffa:)..ja jag sitter inte i soffan just nu men ska det snart..ska bara.:)..fast jag behöver nog lägga mej ner ett tag..det onda har inte släppt taget om mej än...börjar bli trött på det nu....glömde fråga dej hur det hade gått för dej..men nu vet jag..själv håller jag mej på -7..och det är jag jättenöjd med:)...japp då var det snart slut på den här måndagen då...en lång dag känns det som..ha de gött..kram..PIA

Sara och Mr T sa...

Wow, grattis till -5.5kg. =)

7 utvecklingssamtal på en och samma dag, oj... Vi har samtalen uppdelade utifrån när barnen fyller och sen halvåret efter. Det är kanon och man har inte alla på en och samma gång. =)

Önskar dig en skön och lugn morgondag!

kram kram

Grodmamman sa...

Här har jag inte ens påbörjat mina samtal! Men vi har bestämt att vi ska ha dem andra veckan i maj.
Grattis till viktnedgången!
Kram

Isabelles moster sa...

Hej!
Jösses vad du är duktig...
Jättebra! Här har jag minskat ca 3 kg i vikt men oavsiktligt faktiskt...
Mycket att göra mm... Så kan det vara i bland...
Hoppas din valborg blir bra med lite ledighet, här ska jag njuta av det....

Lallis - liv och leverne sa...

Grattis till viktminskningen:)

Och hoppas att du blir helt kvitt förkylningen snart.
Rkam Lallis