söndag 12 oktober 2014

Annorlunda helg

Började som oftast lördagen med spinning och CX. Tycker det är så skönt att ha träningen gjord tidigt. På vägen hem köpte jag lite Ljung och prydnadskål som fortfarande står kvar i kassen.
För några veckor sen började vi rensa i garaget vilket var mycket välbehövligt, nu har mannen fått upp lite mer hyllor och det börjar bli lite mer ordning. Grejade en del där innan det var dags för hela familjen att åka på 50 årskalas. Av ca 55personer så kände jag kanske 10. Brukar tycka att det kan vara lite jobbigt med folk jag inte känner men nu var det helt ok. Det var mycket god mat och tårta. Det var mycket sång och musik av folkmusikslaget. Inte riktigt min stil men jag måste säga att en duktig fiolspelare imponerar. Kvällen blev sen innan vi var hemma igen.

Även idag var klockan ställd. Bilen gick mot Karlstad och inspirationsdag med Forever. Och det var verkligen inspiration. Duktiga föreläsare och vora egna förebilder inom Forever. En av föreläsarna var Ronny Kvist som bl.a. skrivit Hälsan i ett nötskal? Han pratade om mat och träning och det är juverkligen saker som ligger mig varmt om hjärtat. Jag blir så fylld av motivation ovh lust att jobba vidare med aloe veran efter en sådan dag. Nu gäller det att hitta målen, strukturera och organisera.

Helgen har varit innehållsrik och gett mycket energi, det behövdes verkligen.

Inga kommentarer: