måndag 14 oktober 2013

Möte

Vi har haft en bra helg med varierande inslag. Började lördagen med en promenad då min rygg inte riktigt vill vara med mej. Lite stök här hemma och så en kort sväng till svärmors lägenhet som hon får i morgon! Sen blev det mat hos mamma och pappa tillsammans med lillebror med familj, mysigt! När vi var där fick jag sms från Nettan med bloggen Livets pussel. Hon och hennes familj var uppe i vår lilla stad och hälsade på äldste sonen. Vi har flera gånger pratat om att ses men tiden har inte riktigt räckt till förut. Men det gjorde den idag. Ett kort och intensivt möte bestående av en promenad längs vår vackra sjö. Det var kul att träffas och få ett ansikte på Nettan och hennes familj. Hoppas det blir fler tillfällen.

Söndagen spenderade vi i Karlstad och inhandlade bla basketskor till sonen, han fick också en del kläder. Vi åt god mat och avslutade med en sväng på IKEA. Helgen avslutades vis tv:n med Bron.

Idag har det gått i ett flygande fläng. Blev kvar lite längre på jobbet än jag skulle pga vi var en person kort. Hem och hämtade träningsväskan, biblioteksböcker och ett modem som skulle skickas tillbaka. Hann lämna böckerna innan jag åkte på ett Bodypump pass, modemet skickades efter pumpen innan handling. Nu har jag landat hemma, fått lite mat i magen och kört igång en tvättmaskin. Känns ändå som att jag har lite ork kvar till att plocka lite, men då måste jag resa mig nu. På återseende!

Inga kommentarer: