tisdag 14 maj 2013

Äntligen...

har min förkylning släppt taget. Den höll sig kvar ovanligt länge och jag var ordentligt trött på den. Nu känner jag att jag är på gång igen och igår kunde jag äntligen ta mig ut på en joggingrunda. Det var jobbigt och jag orkade inte springa hela tiden, men jag sprang och det var så skönt efteråt. Nu väntar Vårruset på torsdag och jag har en liten förhoppning om att jag då orkar springa 5km.
Känner nu att jag har fått tillbaka energin som jag nog egentligen har saknat hela terminen utan att riktigt förstå det. Känner att jag har lust att göra saker och också gör en hel del.
Nu ser mannen på hockey så jag tror jag tar nya numret av Topphälsa och blir inspirerad.

2 kommentarer:

Grodmamman sa...

Härligt att du äntligen sluppit förkylningen!:)
Lycka till på Vårruset också!
Kram

ullrika sa...

Det kommer ju lite energi på köpet nu när värmen och solen så sakteliga visar sig. Hoppas det gick fint på vårruset! Och att du mår helt bra nu!