måndag 22 september 2008

Hyll målning

Jag tänkte att NU ska jag få in bilder och visa min tallrikshylla. Men inte lyckades jag få in bilder inte!! Hjälp, Pia hur gör jag?!
Idag har dagen mest bestått av jobb, matlagning och tvätt. Två trötta barn och två trötta föräldrar, det är ingen lyckad kombination. Nu sover ialla fall den ena och den andra är på väg. Klockan har jag inte heller lyckats få ordning på ifall någon tycker vi har konstig dygnsrytm!! kl. är nu 21.40. Nu får det nog bli en stund med Stieg Larsson och den tredje boken Luftslottet som sprängdes. Jag gillar dom böckerna skarpt. Go natt!

2 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Hej..ska vi ha en kurs i få in bilder på bloggen kanske:)ääh bara skojade..du får snart te det..fråga annars..vi är ju några nu som "lyckats" få in några stycken bilder nu:)det är inte såå svårt..har man bara gjort det en gång så sitter det sen....som att lära sej cykla..du kan ju få lära mej den där bemanningscentralen du istället:)..natt själv du..PIA

Anonym sa...

Jag väntar med spänning på att få se tallrikshyllan! Ja, nu ser du vad mycket dokumentationer jag gör........kram Lena